港人網購口罩之日常

今日有無見到成功登記嘅袋仔?我就無,但老公有。即刻讚佢「好叻呀!」可以用正常價格買到外科口罩(甚至係廁紙),仿似是一種偉大成就,已成為近來香港人生活之日常。


▲ 幾十萬人齊齊上網排隊


▲ 成功登記令人好似中獎咁開心

屈臣氏Facebook話「最高峰輪候人數高達149萬人次」。見到有不少人動用家中所有電子裝置,一人操作多機去輪候登記,這讓我想起了iPhone炒賣熱潮的時候。

幾天前,我們也託朋友買了有生以來最昂貴的一盒兒童口罩,50個$280,平均每個$5.6,聽說已算是便宜。

我和小兒從1月26日至今20日裡,只曾出街30分鐘,用了一大一小兩個口罩。「使唔使驚成咁?」實情是因為小兒本身的壞習慣,經常用手指篤入眼角「撩」眼,屢勸不改,手上的細菌都直送入眼,過往已曾多次眼睛發炎,經常生病,所以近來就更加寧願他留在家中。

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *