超順滑扭計骰 Valk 3

最近見到有人談論這一款名為Valk的扭計骰,同系列之中還有一款mini版,以Mats Valk在2016年打破世界紀錄的成績4.74秒為基礎,造出一款4.74厘米立方的扭計骰。

話就話買俾阿仔玩,其實係我自己想玩,所以一大一小兩種尺寸都買了。Valk Power 售價 RMB 98。比較了幾家香港店舖的售價,還是上淘寶買最划算。有一家淘寶商戶以 RMB 150 出售 3 顆 Valk mini,平均每一顆 RMB 50(其他店都在賣 RMB 68)。多出來的 mini 轉讓給同事,她說女兒試玩過後好鍾意。

拆開 Valk 3 Power 扭啊扭,嘩!真係好順手!以前在反斗城買的 Rubik’s Cube 完全無得比!以我的慢速,只用了 2 分鐘就完成,開心到跳起!證明有一粒轉得順嘅扭計骰,真係好緊要!

Valk 3 mini 都一樣轉得好順,細細粒,更加適合小朋友玩。

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *